Suomen parhaat vitsit löydät uudelta vitsisivustoltamme: parasvitsi.com.
Tätä sivua ei valitettavasti enää päivitetä.

Päivän vitsi - Nro 7

Mitä mies ei ikinä sano toiselle miehelle
Näyttääkö takapuoleni lihavalta näissä housuissa?
Olen kyllästynyt olueeseen, otetaanpa vaihteeksi lasillinen valkoviiniä.
En voi lakata unelmoimasta Hermusesta.
Sinulla on isompi kuin minulla.
Minusta nuo kromatut ja koristellut jenkit näyttävät naurettavilta.
Minä en tiedä mitään mukavampaa kuin hiljainen ilta kotona teeveen ääressä katsomassa elokuvaa missä nainen joutuu luopumaan lapsestaan ja kärsii valtavasti.
Haluaisitko kaikki työkaluni? Minä tajusin etten koskaan tee niillä mitään järkevää.
Tiedätkö, minua aina itkettävät nuo kaukopuhelumainokset.
Minua loukkaavat syvästi nuoret naiset jotka kulkevat ilman rintaliivejä!
Joukkueemme hävisi 7-0. Mutta me yritimme parhaamme ja sehän on tärkeintä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti